[BSD] [ off ] lassú tánclépések

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Feb. 1., V, 09:49:38 CET

On Sunday 01 February 2004 08.08, Sebestyén Gábor wrote:
> Jóreggelt mindenkinek!
>
> Elnézést az offolásért, de gondolom, sejtem, sokan táncolnak a listán,
> főleg a szambát járják sokan.
> Nahh, nekem ez most nem akar valahogy menni, lassúra sikerül a tánc.
>
> Van itten kérem egy frissen fordított samba-devel (3.0.0) disztróm és
> annyi gondom van vele, hogy egy cirka 60GB-os UFS partíciót "megosztva"
> vele nagyon lassúcska a fájlcsere. De ami különösen bosszantó, hogy ha
> MPlayerrel filmet nézek úgy, hogy erről a megosztásról van a film, akad
> a lejáccás (természetesen kliensen nézem, a megosztás pedig a
> [...]

Csak par otlet...
- Biztos, hogy a samba a szuk keresztmetszet? Probaltad mondjuk NFS-en
keresztul?
- Erdemes talan nezni egy `netstat -s` -t, hogy nem valami alapvetobb halozati
gond van-e. Tudom meg ajanlani a net/ntop portot.
- Hogy alakul a sebesseg, hogy ha gepen belul masolod valahova a filet?
- 2.x sambaban van olyan config parameter, hogy `socket options`, gondolom
3.x-ben is van valami hasonlo, erdemes lehet vele jaccani.
- ha van firewall a gepen, annak is megneznem a logjait, hatha valami ott van
elkonfigolva

udv,
m.

Marton Kenyeres - mkenyeres at konvergencia.hu