[BSD] [ off ] lassú tánclépések

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Feb. 1., V, 08:08:57 CET

Jóreggelt mindenkinek!

Elnézést az offolásért, de gondolom, sejtem, sokan táncolnak a listán,
főleg a szambát járják sokan.
Nahh, nekem ez most nem akar valahogy menni, lassúra sikerül a tánc.

Van itten kérem egy frissen fordított samba-devel (3.0.0) disztróm és
annyi gondom van vele, hogy egy cirka 60GB-os UFS partíciót "megosztva"
vele nagyon lassúcska a fájlcsere. De ami különösen bosszantó, hogy ha
MPlayerrel filmet nézek úgy, hogy erről a megosztásról van a film, akad
a lejáccás (természetesen kliensen nézem, a megosztás pedig a
szerveren).

Most a 60GB kezelése problematikus vagy a Samba 3-as lassúcska még? A
konfigba semmi különös nincs, a szerver pedig FreeBSD 4.8-as.

Vélemények? 5letek? Netán egy jó tánctanár címe :D
Köszi!

	Gábor

"How do you double the value of a Nokia? Charge up the battery!"