[BSD] Fujitsu Siemens RX100 S2

Szekeres Szilárd szeszilard at megasoft.hu
2004. Dec. 27., H, 09:52:00 CET

Hali!

A subject beli szerverre probaltam telepiteni FreeBSD 5.3-at, keves
sikerrel. (A 4.10 meg se nyekken a gepen.)
A dokumentacio szerint Intel 6300ESB SATA RAID vezerlo van az alaplapon (LSI
SATA software RAID 0, 1 a doksi szerint az ehhez tartozo leiras), ez jo is,
fel is ismeri a telepito. Mielott telepitettem volna, megcsinaltam RAID1-be
a ket Seagate vinyot. A telepito viszont nem latja a logikai drive-ot, a ket
diszket kulon latja, mintha ket hdd lenne a gepben. A rendszert fel lehet
telepiteni, de HW raid-nek nyomat nem latom, ha lehuzom a masik vinyot,
akkor nem indul a rendszer, tehat amit az egyikre ratelepitek, az nem
"tukrozodik" le a masikra (Ungarische folklor rulez). Mivel a dokumentacio
szerint szoftveres RAID lehet, amit hardware-bol definialok (ez mar eleve
erdekes), lehet, hogy valami meg hianyzik/hibadzik, a telepito ad4 es ad6
diszkeket jelenit meg, amikre lehet is rendszert rakni, es az muxik, de
raid-nek nyoma nincs :-/ A vezerlo bios-a szerint raid1 van, minden ok, ezt
bootolasnal ki is irja.
Erdekelne mindenfele SATA RAID tapasztalat (logikai drive felimerese,
ilyesmi) BSD alatt, ha lehet, akkor a subjectben emlitett szerverrel vagy a
vezerlovel kapcsolatban. Addig is probalok mas oprendszert, nem szivesen...
Software RAID url, howto es tapasztalat is johet :-)

Bocs a regenyert, elore is kosz a segitseget!

Szekeres Szilard.