[BSD] forgalomfigyelés

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Dec. 10., P, 08:47:29 CET

Halihó!

Fazekas Mihály ezt írta:
> Azt kaptam feladatul, hogy telepítsek fel két gépet, amin majd menni
> fog szinte minden, ami egy internetszolgáltatáshoz kell.
> A felhasználók száma az előrejelzések szerint 10 és 40 között alakul
> az elején. Figyelni kéne, hogy melyik felhasználó mennyit van
> bejelentkezve (ez még OK :) ), illetve azt is, hogy mennyit forgalmaz
> a szerveren keresztül.
  Az ipfw kijelzi, hogy egy szabályon át mekkora adatmennyiség folyt át. Ha
teszel minden IP-re egy szabályt, akkor naponta (többször is) le tudod
kérdezni a forgalmat, majd törlöd a számlálók állapotát.
  A felhasználónak meg esetleg fix IP-t adsz.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141