[BSD] Re: Reiserfs mount FreeBSD 5- höz

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Dec. 6., H, 18:46:17 CET

On Mon, Dec 06, 2004 at 04:55:47PM +0100, Attila Nagy wrote:
> Én az UFS-t láttam jól működni, de attól még nem mondom, hogy az a
> legjobb :)

En csak azt irtam, hogy abban bizik meg legjobban, bar ezt ugyis lehet
ertelmezni, hogy az a legjobb. Ha igy van, hat az..

> De, valahogy így volt. Érdekes lenne megnézni, hogy hol tartanánk ma
> Linux nélkül. De ezt már senki sem fogja tudni megmondani :)

Ez szerintem max. egy cegtelen hitvita.

> Nekem úgy tűnt, hogy a BSD-s fejlesztők érettebb részét meg lehet
> győzni, ha bebizonyítod a műszaki felsőbbrendűségét az adott valaminek.

Lehet, es ha itt tartunk, biztos vagyok benne, hogy ha lesz
journaling, akkor azt az UFS-hez fogjak megcsinalni, esetleg meg
taulva is az elodok fejlesztesi hibaibol problemaibol..

> Úgy, hogy a FreeBSD-s fejlesztőké, vagy azé, aki a fájlrendszert megalkotta?
> Amolyan elméleti kérdés, gyakorlati értelem nélkül :)

En arra gondoltam, hogy feladata. Szerintem aze, aki elvallalja, nem?

> 50 perc nagyon nagyon sok...

En sokkal-sokkal tobb idore emlexem. De aztan az is lehet, hogy
tevedek..vagy az ext2-t lassabb fsck-zni.

tompos