[BSD] MD5 R.I.P

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Aug. 25., Sze, 13:45:35 CEST

On 2004. 08. 25., Szekeres Szilárd has wisely spoken:

> Re!

> Hat bocs, de nem tudok jobbat irni, ezzel kellett volna kezdeni...
> passwd usernev
> Es beirod neki a jelszot, ha nem tudod, john, aztan ugy visszairod, de az
> mar akkor blowfish lesz.

Na azt azért kitaláltam, hogy passwd usernev root-ként, a bökkenő csak
az lenne ugye, hogy ez nem egy egyetemi hobbiszerver, hanem nagyon
sokfelhasználós munkahelyi szerver, ahol senki nem örülne, ha csak egy
rövid ideig is, de mindenkinek ugyanaz lenne a jelszava.

Ha pedig a john -al a John The Ripper -re gondoltál az elég sajnálatos
dolog - ugye nem golndoltad komolyan, hogy országos igazságügyi vezetők
jelszavait fogom crack -elni? Több komolyságot, kedves kolléga!

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---