[BSD] bsd licensz

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Aug. 24., K, 10:31:52 CEST

Hali!

Egy gyors valasz a felvetesekre: alapvetoen NEM tilos GPL-es
szoftverert, beleertve a forraskodot is, penzt kerni. Csak persze azt
nem szabad csodalni, hogy utana az emberek megis inkabb egymastol fogjak
elkerni, ha te tul dragan adod. RMS nem szokott vele buszkelkedni, de
ettol meg igaz, hogy o anno bizony igenis penzert kuldozgette az
embereknek a GNU progikat szalagon, es nem valoszinu, hogy fillerezett
volna, hogy pontosan csak a postakoltseg legyen benne hiszen ebbol (is)
akart elni.

A GPL korul ugyan sok "nem tetszik" dolog van az en orromnak, de ez
eppen nem ezek egyike. Ha egyszer allatira motivalt leszek akkor majd
folytatom azt a kis formedvenyemet, amiben ezt elkezdtem leirni, de az
az igazsag, hogy mostanaban van, aki sokkal jobban motival (es nem eppen
dolgozatirasra :-))))

BSD: An Operating System, Not a Religion.