[BSD] kde compile kerdes (kde* <-> konqueror-nsplugins)

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Aug. 19., Cs, 10:19:16 CEST

> # cd /usr/ports/sysutils/portupgrade
> # make && make install && make clean
> # portinstall -i "kde"
>   Használd ezt, sok kíntól megkíméled magad.
Ez nem upgrade volt, hanem uj telepites, de gondolom, hogy tokmind1.

Amugfy pedig be szoktam allitani "nemi" optimalizaciot is, mert
az eddigi tapasztalatok alapjan szokott segiteni.
(nem mindenkinek van meg >=1GHz -es P[34] -es osztalyu gepe,.....)

Gondolom, hogy itt is be lehet allitani, csak meg ezt a modszert
nem alkalmaztam, es nem akartam belevagni.
Elobb-utobb ugyis ki fogom probalni a sajat gepemen, de most
sajnos nem volt ido ismeretlen dolgokkal foglalkozni/kiserletezgetni.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966