[BSD] postfix+mysql

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Aug. 6., P, 12:13:28 CEST

Sziasztok!

Koszi a sok, gyors es egyertelmu valaszokat! Sziszi levelere valaszolnek
csak, de thx mindenkinek aki hozzaszolt!

> Elofordulhat. A "civilizalt" portok mar hasznaljak az uj infrastrukturat
> a "make config"-hoz, a tobbi sajnos meg nem. Ne feledd el, hogy a
> FreeBSD ports tobb mint 10e portbol all,

Persze, abszolute vilagos. Csak en az Auth Gabor-fele rovid valaszbol
(ami a thread eredeti kerdesere volt valasz) gondoltam azt, hogy ez mar
egy generic elterjedt dolog.

> Ez nem a legjobb megoldas.

Igen, en is tisztaban vagyok vele. :-) Az egesz azert kellett, mert nem
ismertem a /usr/local/etc/pkgtools.conf-ot, a portupgrade soran pedig
nem tudok mindenhol kezzel exportalgatni valtozokat.

> de azt nem arra az ertekre akarnad allitani, hiszen a make.conf-ot
> minden "make" futas beolvassa. (Beleertve azokat is, amikor nem is a
> portsbol forditasz)

Igen, ez is igaz. Annyibol talan szerencses a helyzet, hogy valoszinuleg
minden ports-omat SSL supporttal akarom forgatni, vagy epp ISO-8859-2
charsettel, tehat nem erne nagy kar ha ezekben a valtozokban ports
atfedesek lennenek. De en is tudom, hogy nem ez a jo megoldas.

> Vagy ha portupgrade-t hasznalunk, akkor a /usr/local/etc/pkgtools.conf

Jar a sportszelet! :-) Pontosan ez hianyzott az eletembol, koszonom.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...