[BSD] Re: Nem fordul az Java (jdk14)

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 4., Sze, 08:14:39 CEST

Auth Gábor wrote:

> Halihó!

>   Miezmiez? Akkor én is beleteszem... miért nem alapértelmezett? :)

A legujabb NOTES szerint:

# POSIX P1003.1B

# Real time extensions added in the 1993 Posix
# _KPOSIX_PRIORITY_SCHEDULING: Build in _POSIX_PRIORITY_SCHEDULING

options 	_KPOSIX_PRIORITY_SCHEDULING
# p1003_1b_semaphores are very experimental,
# user should be ready to assist in debugging if problems arise.

(Ez egyebkent nem igaz, mar evek ota bent van es sose volt vele baj)

es amennyire en tudom, pont azert mert POSIX elegge sok program elvarja,
hogy hasznalhassa mint API-t.

Hogy miert nem alapertelmezett... nos, szerintem nem azert mert valami
baj lenne vele, vagy plane biztonsagi szempontbol lenne veszelyes...
hanem leginkabb azert, mert a (Free)BSD fejlesztokre is idonkent rajon a
"kiallok az ablakba es meghimbalom, hogy mindenki lassa, hogy az enyem
nagyobb" mania, es akkor elkezdenek ilyen hulyesegeket beszelni, hogy
"mi BSD vagyunk es nem egy POSIX OS". Ekkora hulyeseget. Mintha nem
ertettek volna meg, hogy a Microsoft (es elotte a DEC) azert tudott
siman gyozni a UNIX rendszerek felett, mert minden sarkon nott egy sajat
UNIX, ami a sajat keszitoi szerint termeszetesen soooookkal unixabb volt
mindenki masnal, de cserebe senkivel nem mukodott egyutt rendesen, vagy
esetenkent egyaltalan. A POSIX (es a SUS) volt az egyetlen erdemi
kiserlet arra, hogy ezen valamit enyhitsenek. Ezt nem tamogatni az
ongyilkossaggal egyenerteku.

A jelenlegi unix-alapproblemak kozul egy jo csomot annak koszonhetunk,
hogy a T. holgyek es urak azota se hajlandok egyuttmukodni, hanem
mindegyik a sajat hulyeseget hajtja. Es mikozben pl egyre-masra
halmozzuk az egyre menobb titkosito es kivonatolo eljarasokat a
jelszavak vedelmere, ha interoperabilitast akarsz, akkor meg mindig le
kell covekelni a max 8 karakteres DES jelszavaknal, mert az volt az
utolso kozos pont. Grrrrrr.

P.S: Erdemes megnezni mi megy eppen most a -current levlistan a bsdtar
-l kapcsolojaval. (Ott is az van, hogy az -l mast jelent GNU-eknal es
mast a POSIX szerint)