[BSD] pen drive

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2004. Ápr. 22., Cs, 09:22:48 CEST

Sziasztok!

Gondoltam egyet, megprobalom a fentit egy 4.5-os (ne nevess! ;) gepen.
Lass csodat, a mediat felismeri. A mount kiserlet elhal egy: msdos:
/dev/da0s1: Input/output error uzenettel. Az fstab sora:
/dev/da0s1              /home/kuti/pen          msdos   rw,noauto
0       0 Probaltam Zahy korabbi tippjet:
fdisk -I da0
fdisk: can't open device /dev/da0
fdisk: cannot open disk /dev/da0: Input/output error
(mindezt persze rootkent)

Egy net-es tipp alapjan mindezek elott meg egy MAKEDEV-et is probaltam,
de ez persze semmi, elotte is megvoltak az eszkozok.

Otlet?

Koszi!

Zsolt

Kúti Zsolt - HitelNet fejlesztés