[BSD] named jail + ipfilter

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Ápr. 21., Sze, 18:17:14 CEST

Szia

> ize... biztos ezek a szabalyok? ipf(5) szerint:
>
> This syntax is somewhat simplified for readability,  some  combinations
>        that  match this grammar are disallowed by the software because they do
>        not make sense (such as tcp flags for non-TCP packets).
>
> Nem lehet, hogy az upd-s szabalyodat nem eszi meg egyaltalan?

Mondanam, hogy igen, ez igy jo, de inkabb most hosszan tudnek karomkodni
es verni a fejem az asztalba...
Neztem egy ipfstat kimenetet grepelve az 53-as portra.

Az udp 53-as portot nem ette meg. Konkretan a flags S szintaktikailag
udp port eseten nem helyes. Kivettem, teszteltem es lass csodat, mukodik
:)

Az elso sorban irta a szintaktikai hibat, most hogy visszanezem, de
valahogy nem vettem eszre :)

Kosz a segitseget. Ez megoldva :)

Andras