[BSD] hasznalhatatlan halozat

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Ápr. 20., K, 13:13:49 CEST

Marton Fabo wrote:
> Ellenben most kezdek gondolkodni rajta, hogy idokozben at is kerult a
> kerdeses router-gep mashova, es masik UTP kabelt kapott. Valami
> kabelhiba vagy kontakthiba okozhat ilyen tunetet (egyik iranyba jo,
> masikba nem)?

Sajat levelre valaszolva, ha mar egyszer megoldodott a dolog, megirom
ide is a veget.

Szoval kiderult, hogy igen, az UTP kabellel volt a baj. Es tulkepp
logikus is, hogy lehet az egyik iranyba megbizhato, a masikba nem, csak
eddig ugy tunik, rovidzar volt az agyamban, mert nem gondoltam erre: az
UTP, mint tudjuk, kulon erparon kuldi oda meg vissza az adatot, es ha
abbol az egyik hibas csak (mondjuk a csomagok fele elveszik), akkor pont
a tapasztalt lesz a tunet...

byez
mortee

--
The point is that, unlike a command tool for techies that should give
them lots of choices, the goal of a GUI is to present the user with as

	- Eric S. Raymond: The Luxury of Ignorance