[BSD] hasznalhatatlan halozat

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Ápr. 19., H, 15:18:44 CEST

Vas Jozsef wrote:
> Tipikus duplexitas keveredes. Eddig csak akkor lattam ilyet, ha egy
> full duplex port allt szemben egy half duplexxel. Probald a duplexitast
> fixen beallitani (ami pl. egy nem menedzselheto switchen eleg
> remenytelen...), vagy a kartyat kicserelni olyanra, mely szot ert
> a szemben levovel.

Hmmm. A switch valoban nem menedzselheto... viszont darabra ugyanez a
kartya korabban ket even keresztul tokeletesen, minden gond nelkul
mukodott ugyanevvel a switch-csel. Furcsallnam, ha idokozben
megvaltozott volna a kartya vagy a switch duplexitasi kepessege,
barmelyik iranyba...

Ellenben most kezdek gondolkodni rajta, hogy idokozben at is kerult a
kerdeses router-gep mashova, es masik UTP kabelt kapott. Valami
kabelhiba vagy kontakthiba okozhat ilyen tunetet (egyik iranyba jo,
masikba nem)?

udv
mortee