[BSD] Hosszú ő és ű hiányzik KDE 3.2.1 alatt

Kovács Zoltán kov.z at freemail.hu
2004. Ápr. 2., P, 00:02:56 CEST

Sziasztok
Bugyuta ugyan a kérdésem, de egyszerűen nem tudom megoldani ezt a
problémát. Régebbi KDE változatokon lehetett valahol az ISO 8859-1 keymap-et
2-re kapcsolni, de itt egyszerűen nem találom ezt az opciót. Az XKB help ez
esetben azt mondja, hogy az /etc/sysconfig/i18n állományban kell módosítani a
lokális beállítasokat, de nekem FreeBSD alatt ilyen jegyzék nincs, és ilyen nevű
állomány sem, noha a kde-hu-i18n portot is telepítettem. Ráadásul úgy
emlékszem, hogy korábbi változatoknál nem volt a lokális átállitásra szükség, elég
volt csak a layoutot állitani, ahogy azt fent írtam. A legérdekesebb azonban, hogy
a böngészőmben tudom használni a hosszú ő és ű betűkét, de más
alkalmazásokból, pl. OO vagy a JDIctionary már hiányoznak. Természetesen a
különböző alkalmazások más fontokat használnak, de nem látom, hogyan lehetne
egységesen kezelni az egészet. Tudnátok segíteni, hogy ne bénázzak tovább?
Köszi.
 Zoli