[BSD] usb2 device usb1 mode, why?

Kovács Zoltán kov.z at freemail.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 23:22:48 CEST

Adam Szilveszter <adam at hif.hu> írta:

> [...]
9Kert vettem), amit a
modban.

handbookban de nem sok

> kernelben gondolom a
>
> device ehci
>
> sor benne van? Mert az az USB2 support.
>
> Dmesgben az ehci device feltunik? Hibauzenet esetleg?
>
> Egyebkent milyen chipset az USB kontroller? Mert van
nehany, ahol
> jelenleg nem megy az USB2 de jobb is mert mikor ment akkor
se volt
> valami elvezetes.... adathibak atvitel kozben fagyas stb.
1.1 modban
> ellenben ment szepen...
>
> Udv
> Sz.

Sziasztok,
Az USB2-vel kapcsolatban nekem is lenne egy kérdésem: én egy USB2 memória
kártyát használok, amivel nincs semmi probléma. Mind Linux mind FreeBSD alatt
USB2 protokollal kezelte az operációs rendszer. Csak az gyanús, hogy a kártya
névleges adatátviteli sebessége 4-5 MB/s, viszont sem Linux és sem FreeBSD
alatt nem megy soha 1 MB/s fölé. Nem lehetne feltornászni a névleges
teljesítményre, vagy az csak Windows és MacOS alatt megy?
Üdv
Zoli