[BSD] KTI Pf16i

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Okt. 28., K, 19:16:47 CET

Szia

Most neztem meg igazan, talaltam ilyet az defa rc.confban, hatha:

pccard_ifconfig="NO"    # Specialized pccard ethernet configuration (or NO).

Opcionalisan:

ktrace -d -t cnisuw pccardd -z

Kihuz, bedug, var, kill, majd a ktrace.out-ot elkuldod maganban, bar nem
biztatlak sok joval.

udv,
Szabados Jozsef

szabadosjozsef csiga freemail pont hu