[BSD] KTI Pf16i

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2003. Okt. 28., K, 11:29:20 CET

Szabados Jozsef <szabadosjozsef at freemail.hu> írta/wrote:
> Hali
>
> Bocsi, csak kivancsi voltam milyen is ez a wap ;-)) remelem nem kapok
> parezer sms-t senkitol :-))
> Utananeztem, nekem nem ilyen kartyam volt.
>
> udv,
> Szabados Jozsef
sajnos nem jott ossze.
"PCMCIA" "Fast-Ethenet" nek azonositja a kernel. A kartya ne2k kompa.

De beirva a pccard.conf ba, sajnos nem huzza fel az eszkozt, csak engem
:)

Akinek van tapasztalata, vagy ismeri a kernelt fejbol segitsen, mert kene
a kartya bsd alatt. Koszonom.

p.s. Az olyan hozzaszolasokat, hogy szar a kartya, vegyel jobbat kuldhettek,
de akkor elkuldom a postacimem, ahova a mukodo pcmaci kartyat varom

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!