[BSD] hiba

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2003. Okt. 27., H, 09:28:19 CET

On Mon, Oct 27, 2003 at 09:01:05AM +0100, Marton Fabo wrote:

> Nekem kicsit inkabb ugy tunik, minden honapra jut valaki, aki nem tudja
> elviselni, hogy masok meg nem masztak ki abbol a fura elveszettsegbol,
> ami annyira jellemzo foleg a UNIX-szeru rendszerek kezdo felhasznaloira
> - es amibol valaha neki maganak is ki kellett masznia. Az mas kerdes,
> ezt ki mennyire onalloan tudja tenni - adottsag kerdese. Szerintem ezert
> olyan szinten beanyazni, mint azt az elso valaszolo tette, folosleges...

hat visszaolvastam egy parszor a threadet, hatha maskent latom a dolgokat
igy utolag, de ugyanaz a velemenyem.

idorol idore elokerul ez a tema, biztos sokan emlekeznek, kb. egy eve
volt ebbol szep nagy flame, aminek a vege az lett, hogy paran
leiratkoztak. nem szemelyeskedesbol vagy rosszindulatbol irtam azt,
amit, de bocsassatok meg: az motd-tol kezdve a telepiton at mindenhol
azt nyomjak a delikvens arcaba, hogy ha kerdese van, eloszor a
handbookot nezze meg, utana keressen valaszt levlistan, ircen, etc.

az a tiszteletlenseg, meg anyazas, ha erre felhivom a figyelmet,
(megjegyzem, nem tudom, ebben mi lehetett olyan serto), vagy az,
ha valaki nem tisztelve masok idejet, munkajat, meg se nezi a doksit,
amibe nem keves idejet, energiajat olte nehany emberke,
valoszinuleg ingyen, lelkesedesbol?

ha ez lett volna az elso kerdese az illetonek, nem irtam volna
semmit, de ez mar kb a harmadik levele volt...

--
[vili]