[BSD] Apache2+mod_jk+tomcat+jail

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Okt. 18., Szo, 13:11:34 CEST

On 2003. 10. 18., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> Az mas kerdes, hogy a letrejottuket es a szelesebb koru hasznalatukat is
> az teszi/tette lehetove nem egyszer, hogy a mai hardver teljesitmenyek
> es meretek mellett mar nem kell feltetlenul a leghatekonyabb megoldasra
> torekedni, mert van eleg kihasznalatlan kapacitas amivel el lehet
> pazarolni :-)

> Ezert szerintem mindkettonek megvan a helye, ugyanugy, ahogy az
> assemblernek is akkor, ha a platformfuggetlenseg nem szukseges.

Bár ezzel még mindig nincs meg a válasz arra, hogy miért lehet egy
olyan, kitűnően használható, multiplatform környezetet, mint pl. a
Perl vagy a Python oly könnyedén telepíteni és használni, és miért
oly pokoli szenvedés a java, a jdk és elvtársaik.

Üdv:

Hajdú Zoltán