[BSD] ftpd + mysql auth

LiRul lirul at hixsplit.hu
2003. Okt. 13., H, 22:25:53 CEST

On Mon, Oct 13, 2003 at 09:33:34PM +0200, csaba.kollar at enternet.hu wrote:

> Hmmm, ezt miota tudja?

Lehet, hogy felreertem, de szerintem ez azt jelenti:

[-y <max number of concurrent sessions>]

Es ez megadhato minden egyes usernek kulon.

> Nem probaltam ugyan, de imho barmilyen bonyolult query irhato
> hozza (max belepusztul egy ftp login -ba a mysql), akar ilyen
> is pl.:
>
> MYSQLGetPW SELECT Password FROM users WHERE User="\L" and ip_address="\R"

Igen, ez mukodhet akkor, ha a felhasznalot egy bizonyos IP-rol akarjuk
csak beengedni, de ha pl. a 213.197.64.0/19 subnetet akarod neki
megengedni, a fenti query nem fog ra illeszkedni. Nem beszelve arrol,
hogy tobb IP-t/subnetet is igen nehezen fogsz tudni itt megadni. Ezeket
mind kezeli a PureDB.

> Es ez meg csak nem is bonyolult. Nalam konkretan muxik egy ilyen:
>
> MYSQLGetPW SELECT Password FROM users WHERE User="\L" and status="active"

Ott ahol boolean a kerdeses valtozo, valoban eldontheto. Ahol viszont
mar kezdeni is kellene valamit az ertekkel, ott mar nem fog menni.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...