[BSD] ftpd + mysql auth

csaba.kollar at enternet.hu csaba.kollar at enternet.hu
2003. Okt. 13., H, 21:33:34 CEST

On Mon, 2003.10.13. at 21:13 +0200, LiRul wrote:
> http://www.pureftpd.org/

Hmmm, ezt miota tudja?

> Mindegyik kriteriumnak megfelel, de valoszinuleg megsem tudod ugy
> hasznalni, ahogy gondolnad. A mysql-bol valo auth teljesen jol mukodik,
> amde nem tudsz minden infot az sql db-ben letarolni. IP/subnet korlatot
> nem tudsz igy hasznalni.

Nem probaltam ugyan, de imho barmilyen bonyolult query irhato
hozza (max belepusztul egy ftp login -ba a mysql), akar ilyen
is pl.:

MYSQLGetPW SELECT Password FROM users WHERE User="\L" and ip_address="\R"

Es ez meg csak nem is bonyolult. Nalam konkretan muxik egy ilyen:

MYSQLGetPW SELECT Password FROM users WHERE User="\L" and status="active"

Szoval ez alapjan a fenti is ok kell hogy legyen.

Bye,

--
Chal,
mailto: chal at enternet.hu