[BSD] Fdisk

Gabor SZOLLOSI szogi at szogi.floppy.hu
2003. Okt. 11., Szo, 11:27:46 CEST

Fri, 10 Oct 2003 12:21:47 +0200 idopontban Sebestyén Gábor irta:

[ ... ]
> UI.: észrevettem, hogy a proca hűtő - valószínűleg hónapok óta -
> halott, meg se moccan. Tudja valaki, hol lehet ma még P1-hez hűtőt
> venni?

Igazabol egy P166-osra nem szukseges hutes. Egy szep darab borda eleg, hogy
azert letudja adni a hot. Zartam en mar be szekrenybe 166-ost venti nelkul,
tartos 100% prociterheles mellett sem fagyott meg.
Ventit meg szerintem minden rendesebb boltban kapsz, en me'g 486-oshoz is
lattam.

--
[-                    Szöllősi Gábor				-]