[BSD] BSD partíció klónozás

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Okt. 9., Cs, 14:11:08 CEST

Szia!

Miklos Niedermayer wrote:

> En tisztara ugy emlekszem, hogy voltak gondok, amikor p166-ba akartam 80-as
> diszkre freebsd-t rakni, de lehet, hogy nem igy volt, -szerencsere- regen
> volt.

Akkor lehet gond, ha a BIOS *semmit* se lat a lemezbol, vagy negativ
meretunek latja (mert pl valtozo tulfolyas van) Egyebkent asszem semmi
gond, ha pl csak 8 gigat lat belole, akkor a 8 gigaba kell rakni a
bootot...

> Regnemlatas :) feliratkoztam, eszre sem vettem, hogy nem jon a lista,

Na szep. Szoval igy hianyoztunk. :-)

> mert a vivendi kikapcsolta a mail cimem nemfizetes okan.
> (azt hiszik ettol befizetem? :)

:-) Invitel imigyen invital. (a nap agykisulese. Csak 18 even felulieknek!)