[BSD] Kezdo kerdesek...

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Nov. 24., H, 09:31:48 CET

Hi

> kozotti kulonbseget nem volt nehez kitalalni de BSD-vel nem boldogulok.
> Lehet boldogulni debian linuxos berogzodessel? :)

Ha nyitott vagy mas iranyban is, akkor ugyis tudsz valtani. Ha nem,
akkor ugyis a debiannal maradsz.

> Melyik "jobb" kezdoknek...?

Szerintem az, amire tobb tamogatast talalsz. Velemenyem szerint a
FreeBSD-t tobben hasznaljak, mint barmely masik valtozatot, igy ebbol
kiindulva valoszinuleg a tapasztalat is magasabb mondjuk akar a magyar
informaciok kozott.
Elso korben a FreeBSD beszerezheto image-ben is, igy maris egyszerubb :))

> Van-e esetleg valamelyik disztribnek olyan oriasi szolgaltatasa ami miatt
> erdemes valasztani...(pl.debian-apt-get)?

A pkg_"xyz" parancsok hasonloak (kicsit). A lenyeg, hogy ellentetben
mondjuk a slackware linuxszal, odafigyel ez is a dependenciakra.
A portsbol valo telepites szinten kenyelmes.

> Bocs ha kicsit hulyenek tunnek,annak ellenere,hogy 2 eve debian fanatik
> vagyok,semmit nem tudok a BSD-rol.:)

En kb 3 eve foglalkozok BSD-vel es szinte semmit nem tudok :))

Udv
   Andras