[BSD] mozilla localhost

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Nov. 11., K, 08:58:41 CET

HegedüsErvin wrote:

> hi,

> ugyan az elozmenyeket mar kitoroltem, mintha FreeBSD-rol lett
> volna szo. Elsore nekem is ez jutott eszembe, de megneztem,
> 4.9-ig a FreeBSD-ben nincs nsswitch.conf. (5 felett mar van?)

Igen csak 5.x eseteben van. De az a host.conf-ot valtja, a resolv.conf
marad :-)

Mas kerdes, hogy anno meg a 4-es Netscape-vel en is lattam valami olyat,
hogy a host.conf tartalmatol fuggetlenul mindenkeppen DNS-ezni akart
eloszor es csak ha ott megvolt a timeout, akkor nezte mashol. Lehet,
hogy ez azota valtozott.