[BSD] mozilla localhost

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2003. Nov. 11., K, 08:50:31 CET

hi,

> Nem tudom, volt-e már szó róla, de nswitch.conf? NetBSD vonalon ez
> ebben lévő beállítások váltották fel a resolv.conf lookup kapcsolóját.
ugyan az elozmenyeket mar kitoroltem, mintha FreeBSD-rol lett
volna szo. Elsore nekem is ez jutott eszembe, de megneztem,
4.9-ig a FreeBSD-ben nincs nsswitch.conf. (5 felett mar van?)

(szandekosan irtal nswitch.conf-ot nsswitch.conf helyett?)

Es persze az is lehet, h en benaztam valamit. :))

air

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.