[BSD] Re: pppd log

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2003. Nov. 10., H, 20:52:51 CET

Reply önmagamnak.

> Hm. Szokás(om) szerint a válasz: RTFM. Egy man pppd mit mond a logról?

RTFM. A man szerint ugyanis:
      The  debug  option  causes  the contents of all control packets sent
or
      received to be logged, that is, all LCP, PAP,  CHAP  or  IPCP
packets.

Márpedig az, hogy szakadt a vonal, az nem egy kifejezett LCP/PAP/CHAP ill.
IPCP üzenet. Azaz lehet, hogy sehova? Esetleg

a) nézegesd a kdebug opciót, hátha jó valamire
b) nézegesd a ppp-t a pppd helyett. Arról legalábbis tudom, hogy tud(ott)
minden szart logolni, ha azt állítottad be.

Ja, meg a szokásos válasz. Read The Source, Luke!. Amiben az a bajom, hogy
a' szerint:

       syslog(LOG_NOTICE, "Modem hangup, connected for %d minutes",(minutes
>1) ? minutes : 1);

Azt viszont már logolnia kéne. Hm. Passz, én feladom. Fõleg, mert 4.x alatt
emlékszem erre a log-üzenetre.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >