[BSD] passive ftp

Keresztes Ákos eso at freemail.hu
2003. Nov. 7., P, 21:35:54 CET

Hello!

Csinaltam egy tuzfalat itthonra OpenBSD-vel (
http://www.realo.ca/BSDinstall.html leirasa alapjan).
Itt az ftp megoldasa egy pf-es rdr-rel + ftp-proxy programmal tortenik
(a leiras obsd 3.0-hoz keszult). Ez eleg jol is megy, de a passziv
ftp-zes nem lehetseges a tuzfal mogul (freebsd 4.9, Gentoo Linux, Mdk
Linux menne ki). Kerdesem: A gentoo update-jenel megtalaltam, hogyan
lehet a frissitesek ftp letolteset atallitani aktiv modra, de a
FreeBSD-nel nem. Hogyan kell?
Vagy esetleg van ennel "jobb" megoldas a tuzfalra az ftp atengedesere?
rtfm is udvozolt.

Koszi,
Ak.