[BSD] jdk1.4.1 compile

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2003. Jún. 11., Sze, 09:02:47 CEST

On Tue, 10 Jun 2003 11:27:04 +0200
Janos Feher <aries at mindworks.hu> véste bitekbe/carved into bits:

Hali!

> Az 5.0-RELEASE dolgaival.
>
> gcc -v
>
> Using built-in specs.
> Configured with: FreeBSD/i386 system compiler
> Thread model: posix
> gcc version 3.2.1 [FreeBSD] 20021119 (release)

A java lista archivumaban talaltam valakit, aki ugyanezen a rendszeren,
ugyanevvel a jdk-val, mas hibaba futott, ott is a gcc-t sejtettek
buggy-nak (ill. ott memoria hiba is felmerult). Megoldast nem irtak, de
mivel system gcc-rol volt szo, egy masik, portbeli gcc-vel van esely. Ne
titkold el az eredmeny ;)

Esetleg 5.1-en?

Kúti Zsolt - HitelNet fejlesztés
Magyar Cetelem Rt.