[BSD] 1,2 kerdes

n13 n13 at freemail.hu
2003. Júl. 4., P, 02:08:37 CEST

Sziasztok

lenne 1,2 kerdesem

4.8 -as FBSD van fenn mar elg regen cvs-bol szoktam frissiteni
csak / es swap particiom vam (15G /)
softupdates ufs_dirhas bekapcsolva
talan a nem egeszen stabil nvidia-s modul miatt neha csontra fagyott a gep
(ha userkent a konquerorban a / konyvtar nezetre valtok minigig fagy)
es ujrainditas utan manualisan kell fsck-ni

erre ezt modja /dev/ad0s4a CG 51 BAD MAGIC NUMBER
ez mit jelent ?

Pontosan mi a kulonbseg az fsck -p -f opcioja kozott?
 (tudom man fsck de annyira nem vagyok jo angolbol..)

A softupdate-t ki lehet kapcsolni? kiveszem a kernelbol?

+ kerdes
szerverbe milyen strapabiro IDE-s wincsit ajanlanatok? (120-160G)
szerverbe szeretnenk DVD irot image-ek kiirasahoz, menteshez,
hasznal valaki ilyesmit? Milyet? Burncd-vel lehet DVD-t irni?

--
Tisztelettel:
n13