[BSD] Minimál FreeBSD

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Dec. 28., V, 22:59:45 CET

Szia!

On Sun, Dec 28, 2003 at 10:25:09PM +0100, Peter Stosz wrote:
> BSD kezdö vagyok, (Handbook-ot és Google-t tudok olvasni) és szeretnék egy
> minimál FreeBSD-t (5.2RC2 most az alap) faragni, viszont nem találtam rá
> (eddig) megoldást.
> A kernel már rendesen lefogyott(make buildkernel), de a modulok száma nem
> akar csökkenni. (3Dfx, RaidFrame... modulokra nincs szükségem)

Akkor esetleg nezd meg a /usr/share/examples/etc/make.conf fajlt, azon
belul is a MODULES_OVERRIDE opciot.

> Van-e valamilyen elegáns megoldás, amivel ki lehet herélni a rendszert
> (pl. Linux menuconfig szerü)?

Ja, de azt mar megtalaltad (konfig fajl szerkesztes)

> Van-e 5.x-ben használható soft raid1?
> A man szerint a GEOM nem szereti a vinum-ot (vagy forditva?)  - igaz nem
> próbáltam.

A hir sajnos igaz.

> CCD?

Hat... elvileg mehet, de joval kevesebbet tud, mint a vinum (es regebbi
is)

> geom_mirror?
> Valami tipp...

A raidframe uj, de lehet, hogy neked eppen jo. Olvasd el a raid(4) mant.

Udvozlettel:

Adam Szilveszter
Budapest
"Siessen haza! A BSD mar otthon van!"