[BSD] Minimál FreeBSD

Peter Stosz peter.stosz at freemail.hu
2003. Dec. 28., V, 22:25:09 CET

üdv mindenkinek!

BSD kezdö vagyok, (Handbook-ot és Google-t tudok olvasni) és szeretnék egy
minimál FreeBSD-t (5.2RC2 most az alap) faragni, viszont nem találtam rá
(eddig) megoldást.
A kernel már rendesen lefogyott(make buildkernel), de a modulok száma nem
akar csökkenni. (3Dfx, RaidFrame... modulokra nincs szükségem)
Van-e valamilyen elegáns megoldás, amivel ki lehet herélni a rendszert
(pl. Linux menuconfig szerü)?
(Kézi gyomlálás script-tel turbózva nem jó!)

Van-e 5.x-ben használható soft raid1?
A man szerint a GEOM nem szereti a vinum-ot (vagy forditva?)  - igaz nem
próbáltam.
CCD?
geom_mirror?
Valami tipp...