[BSD] Re: flame (desktop)

Norbert Bajcsi bajcsi at employment.gov.sk
2003. Aug. 21., Cs, 11:10:06 CEST

NA EZ EGY NAGY NAGY PELDA !!!!

SZERINTEM MINDENKI ELISMERHETI HOGY EZEK A SZAVAK EGY IGAZI NAGY
REDSZERGAZDATOL VALOK, AKI UGY LASSA  A VILAGOT AHOGY AZT KELL !

Teljesen elismerem es eggyetertek veled !

Kellemes napot kivanok !

nB

UI. Nincs Multi rendszer egy redszeren belul. Osszes rendszer
osszekapcsolasa szukseges ahhoz hogy az egesz egy tokeletes jol mukodo
redszer legyen. Minden redszernek meg van a maga feladata. Es ezt a
feladatot csak az a redszer tudja megoldani a legjobban. Pontosan ahogy az
emberi test mukodik.