RE...Re: flame [BSD]

Kunczly Sándor István ksi at infinity-nrg.hu
2003. Aug. 20., Sze, 10:30:57 CEST

Szevasztok fiatalok és öregek!!!

Sok minden igaz mindenki részéről...
felhasználó barát op rendszer.... :)
kockafejű rendszergazda..... :)
hülye júzer! ... :)

de azt hiszem talán azzal mindenki egyet érthet, hogy:
ha nem lennének h júzerek, illetve (értelmesebb) júzerek, akkor mi
fölöslegesek lennénk....
legalábbis igen fölösleges lenne akkor bármiért is tépni a szánkat.....
koptatni az ujjunkat....

akkor nem kellene, hogy legyen szerver...
max csak az ami a "darukat" vezérli a háttérben és megenged illetve jobb
esetben tilt dolgokat a "darukezelőnek".....
(bár a "darukezelő" is júzer...)

Általában a kockafejű rendszergazdákat valaki fizeti hogy az a rendszer
"működjön".
Ez a valaki meg a ... júzerekből.. él!!!

Tehát a rendszergazdának is kutya kötelessége megbecsülni a Júzereket....!!!
(hisz belőlük él...)

Ha meg elvileg csak hobbiból BSD-zik akkor azért mert egyszer neki is lehet
valamilyen kérdése, vagy problemája akkor pedig ő lesz a "júzer".... (hisz
egyedül nem tudja a megoldani a problemát...)

Azt hiszem ez a lev lista azért jött létre, hogy akik valamilyen akadályba
ütköüztek a BSD használat során azt segítse, illetve a rendszerrel
kapcsolatban az észlelt problamákra ha van normális megoldásokat tegyen.

És nem azért, hogy azt aki segítséget kér "arrogansan vegignyomja a
válaszoló"....

IGAZ????

azt kérném minden BSD lista tagtól, hogy ha lehet a személyes véleményüket
tartsák meg maguknak...
ha kérdésük van azt tegyék fel úgy hogy azzal senki lelki világába ne
gázoljanak bele...!!!

ha valaki meg válaszol akkor tegye úgy, hogy lehetőleg a válaszában ne
bántsa meg a kérdezőt!!!, vagy ne válaszoljon...

Nem tudom ti mért iratkoztatok fel a lev listára... én azért, hogy ha tudok
segítsek másoknak, vagy valaki segítsen nekem ha gondom van valamivel.

Ha ide csak f.... gyerekek iratkozhatnak fel akkor minek a lev lista....,
hisz a f... gyerekeknek okossabbaknak kellene lenniük azoknál a
fejlesztőknél akik a BSD-n dolgoznak....
ha pedig ez így van akkor a f... gyerekek miért nem csinálnak egy másik op
rendszert????

A fejlesztők is azért dolgoznak, hogy a júzereknek jobb legyen, vagy
nem?????

Én inkább júzernek tartom magam mint f... gyereknek vagy kockafejű
rendszergazdának, hisz a BSD fejlesztéséhez nem sok közöm volt.... még
mindig nagyon kezdőnek érzem magam a BSD terén.

Szerintem ezen a kérdéskörön nem kellene tovább vitázni...
csak figyelembe venni azt amit nem csak én írtam...
(....
Az elet bonyolult, nem kell meg olyanabba tenni.
Tehat arra hivatkozni, hogy a BSD "szerver rendszer" es ezert a kerdezot
arrogansan vegignyomni egy Uzibol nem helyes szerintem. (Kulonosen nem,
ha a "szerver rendszer" latensen valami olyasmit akar jelenteni, hogy
"ez tul jo neked te kis tokos, takarodj innen")....)

üdvözlettel

K. Sanyi

Ui: Tökéletes rendszer nincs!!!