Re: [BSD] Levelezés IMAP-al

Bognár Zsolt zsozso at vfemail.net
2003. Aug. 14., Cs, 18:02:07 CEST

> Akkor vegulis most mit akartal irni?
Nem akartam szélmalmok ellen harcolni. Ebből csak az sülhet ki, mint ahogy
volt a hup-on is.

> Hogy erted azt, hogy nm tudnad
> megvedeni? Felsz, hogy vki bebizonyitja a masikrol, hogy az pedig
> jobb? Vagy egyszeruen erzesre jobban szereted, de nem tudod megvedeni,
> mert szakmailag nem vagy ott?
Hát ha nem a teljes UNIX-ban vagyok otthon, ebben talán. Szeretem,
megcsinálom amit kell, leállás nélkül megyaz egész.

> Szoval nezzuk, mit hasznalnak a nagy rendszerek? Mi az az egy?
> Egyaltalan az jelent vmit, hogy a profi admin a jol megszokott sw-et
> hasznalja, es azt be is tudja allitani, ahogy akarja, ami amugy mar
> evek ota megy, szoval minek is cserelnek le? Vagy egyaltalan relevans
> ez az eredeti kerdes szempontjabol, amikor is ugye egy nem tul profi
> admin a szamara legmegfelelobbet szeretne kivalasztani?
Arra utaltam, hogy sokan azon problémáztak, hogy szar a doksi vmelyikhez.
(ha mondjuk először használod). És mondjuk XY cég adminja, ha telepít nem
néz a vak világba, hogy ez pl. mi, hanem csinálja rutinból.
Máshogy megfogalmazva, ha eldöntik kell a mailszerver. Felvehetik a legjobb
admin-t, cél a teljesítmény. Az nem azon fog mazsolázni, hogy pl exim-et nem
csinál mert azt nem tudja, hanem rábök a legjobban skálázhatóra és
megcsinálja.

Hozzáteszem a legjobban megírt szoftver is az emberen buki el. Pl. ahol
dolgoztam, egyik mo.-i mobil cég, fél napig leállt az egész céges levelezés
met a postfix kiírta(még SMS-ben is) hogy sorry, de a lemez megtelt:-))))

Akkor már válaszolva a kérdésre is: Mi qmail-t használunk.