[BSD] Levelezés IMAP-al

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2003. Aug. 14., Cs, 17:49:34 CEST

On Thu, Aug 14, 2003 at 05:42:22PM +0200, Bognár Zsolt wrote:
> Gondoltam, hogy erre a kérdésre igen sokan fognak válaszolni, mindenkinek
> van véleménye, nekem is amit direkt nem osztok most meg. Mert talán nem
> tudnám mindenkivel szemben megvédeni:-)
>
> Úgyhogy csak annyit, sztem nézzük meg mit használnak a nagy
> levelezoszerverek/rendszerek, mikor a profi admin adott, már csak a
> teljesítmény a kérdés... Eléggé uralkodik sztem az az egy....

Akkor vegulis most mit akartal irni?

Hogy erted azt, hogy nm tudnad
megvedeni? Felsz, hogy vki bebizonyitja a masikrol, hogy az pedig
jobb? Vagy egyszeruen erzesre jobban szereted, de nem tudod megvedeni,
mert szakmailag nem vagy ott?
Az elso szempont szamomra erthetetlen, hogy akkor miert nem irod meg,
a masodik viszont nem gaz, szoval megint erthetetlen, miert nem irod
meg.

Szoval nezzuk, mit hasznalnak a nagy rendszerek? Mi az az egy?
Egyaltalan az jelent vmit, hogy a profi admin a jol megszokott sw-et
hasznalja, es azt be is tudja allitani, ahogy akarja, ami amugy mar
evek ota megy, szoval minek is cserelnek le? Vagy egyaltalan relevans
ez az eredeti kerdes szempontjabol, amikor is ugye egy nem tul profi
admin a szamara legmegfelelobbet szeretne kivalasztani?

tompos