Re: [BSD] Levelezés IMAP-al

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2003. Aug. 11., H, 18:02:43 CEST

On Mon, 11 Aug 2003, Szabados Jozsef wrote:

> Hali,
>
> Az en velemenyem:
> MTA: postfix
En is erre szavazok. Nagyon vilagosan megirt es jol konffiguralhato. A
standard sendmail is nagyon jo, mert gyakorlatilag rendszer frissiteskor
automatikusan frissul....

> IMAP:
cyrus imap nagyon jo es flexibilis.

> Maildir/mailbox:
a cyrus imap-nak sajat formatuma van viszon cserebe rendekivul gyors,
erzesem szerinta maildirt veri...

> Virus:

amavisd-new

> Spam:

amavisd-new spamassasin-el.

Ebbol minden megtalalhato a ports-ban is....