Re: [BSD] Levelezés IMAP-al

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Aug. 11., H, 17:55:40 CEST

Hali,

Az en velemenyem:
MTA: postfix
Nekem ez jott be legjobban. Jo utemben fejlesztik, kenyelmesen es sokoldaluan
konfiguralhato, ra lehet mondani, hogy secure. Van stupid spam es virusszuresi
lehetosege, jol hasznalhato melle par virusszuro (rav, h+bedv vagy mi). Egyszer
csokiteszteltem qmail, sendmail, exim, postfix, netcattal ment a tesztlevel, default
install mind. Postfix verte sebessegben (es megbizhatosagban ..) a mezonyt.

IMAP:
Amit teszteltem az a courier-imap volt, meg a cyrus. Mindketto szimpatikus, de
nem volt tul sok idom veluk jatszani, igy a sokresztvevos mezonybol ez a ketto
maradt.

Maildir/mailbox:
Kicsit konzervativ vagyok, sokat hasznalom a parancssoros mail-t, marad a mailbox,
de ez eleg szubjektiv.

Virus:
Feljebb emlitettem. Bar ha jol hallottam a rav-t megvette a microsoft......

Spam:
passz, mazlista vagyok es rohadt keveset kapok ;-)

De kossetek belem nyugodtan ;-)

udv,
Szabados Jozsef

Ide meg majd irok ezt-azt.