[FreeBSD] boot fail

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2002. Sze. 20., P, 14:55:17 CEST

On Fri, Sep 20, 2002 at 01:07:48PM +0200, Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:
> Tamas,
>
> azon mit ertesz, hogy "termeszetesen masik rendszer alol tudom mountolni a particiot"?!

azt, hogy tudom mountolni.

> mit latsz akkor, amikor azt a bizonyos particiot latod? hogyan

a particion levo konyvtarakat es file-okat

> mountolod fel - milyen kapcsolokkal etc? tudod-e irni akkor

mount /dev/ad0s2a /mountpoint, gondolom tudom irni, miert ne tudnam?,
de nem probaltam

> a particiodat meg ilyenek? mit mond a disklabel?

igy fejbol nem tudom megmondani, de  amugy a teljesen normalis
dolgokat

szal minden rendben van a particioval egeszen odaig, hogy root
particiokent akarja mountolni a rendszer

tompos