[FreeBSD] boot fail

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2002. Sze. 20., P, 13:07:48 CEST

Tamas,

azon mit ertesz, hogy "termeszetesen masik rendszer alol tudom mountolni a particiot"?!

mit latsz akkor, amikor azt a bizonyos particiot latod? hogyan
mountolod fel - milyen kapcsolokkal etc? tudod-e irni akkor
a particiodat meg ilyenek? mit mond a disklabel?

--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
10 kind of human existing in the whole world:
- who knows binary numbers,
- who doesn't.