[FreeBSD] most akkor vinum

SITKEI Attila teflon at interware.hu
2002. Okt. 28., H, 13:22:58 CET

[ujratordelt szoveg]

Szabados Jozsef (Oct 28. 10:10):

> Vinum:
>
> Meglehet, megy is szepen, de nekem nem tunt teljesen korrektnek, pl. egy
> szerencsetlen crash vinum konfiguracio kozben (harver szar volt). aztan
> nem is lehetett eletre lehelni. Egy mirror diszken vegrehajtott diszk
> ki-be (teszt) utan eleg bajos volt ujra eletre lehelni. Kb. nagyvonalakban
> megcsinalj egy vinumos particiot min. harom particio kell (a dumpnak, meg
> min. 2 a raidnek). Eloszor ledumpolod a filerendszert, megbuheralod a sok
> particiot disklabellel, lesz egy vinumos particiod, vinummal megcsinalod a
> [...]

a handbookot kovetve az ember beleutkozik a ccd(4)-be. nekem ugy tunik, a
szoban forgo esetben ez lenne a megfelelo, a vinum az agyuval a verebre lenne.

kerdes marad azonban, erdemes-e igy megcsinalni 3 lemezt, melyek kozul egy
meghibasodasa is az egesz tomb adatvesztesevel jarna. jelen esetben a 2
kisebb winchester eleg kicsi, en siman folmountolnam oket valahova.

--
tfe&