[FreeBSD] most akkor vinum

Pocze Balazs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Okt. 28., H, 10:16:19 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 09:02:02AM +0100, Szabados Jozsef wrote:
> Vinum:
>
> Meglehet, megy is szepen, de nekem nem tunt teljesen korrektnek, pl. egy szerencsetlen crash vinum konfiguracio kozben (harver szar volt).
> aztan nem is lehetett eletre lehelni. Egy mirror diszken vegrehajtott diszk ki-be (teszt) utan eleg bajos volt ujra eletre lehelni. Kb. nagyvonalakban
> [...]
Igen, erre gondoltam en is, meg amikor linux ala csinaltam szoftveres
RAID-et, akkor is kulon lemezre kellett megcsinalni a / -t, es utanna
atvinni a az md0-ra.
Igazabol azt hiszem az lesz a donto, hogy mennyivel hangosabb a gep,
ha ket hdd megy benne.
BTW jol jarnek, ha a gepem fejlesztese gyanant nem egy p4-es alaplapot
vennek, hanem inkabb egy dual p3-ast? mondjuk meg egy 566 -os procit bele...
Mert igazabol inkabb sokfele hasznalom a gepet (egy forditas, egy mp3
tomorites, meg mellette mondjuk sakkozok), nem pedig pl. jatszom.
Persze akkor meg meg varom az 5.0-s FreeBSDt.
Udv,
  Balazs