[FreeBSD] apm problema

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2002. Okt. 21., H, 00:17:45 CEST

On Sun, Oct 20, 2002 at 05:41:08PM +0200, Gabor Suveg wrote:
> itt ugy gondolom, hogy a problema az uj csipszet lesz (esetleg hibás
> alapap). probald meg frissiteni a biost hátha segit.

Megint csak vitatkoznek :)

Legjobb tudomasom szerint az APM egy BIOS interface, azaz fuggetlen az
alatta rejlo hardwaretol (marmint power management chiptol). ld: apm(4)

<SNIP>
DESCRIPTION
     apm is an interface to the Intel / Microsoft APM (Advanced Power Manage-
     ment) BIOS on laptop PCs.

</SNIP>

Ebbol persze a laptop nem igaz, de ez asszem lenyegtelen. Mas kerdes,
hogy vannak bugos APM implementaciok, szoval BIOS frissitest en is csak
tamogatni tudom. Megint masik dolog, hogy az apm interacenek kulonbozo
verzioi leteznek, de egy kulturalt alaplapnak illene tamogatnia a reggebi
valtozatokat is.

udv:
m.