[FreeBSD] apm problema

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2002. Okt. 20., V, 17:41:08 CEST

Marton Kenyeres <mkenyeres at konvergencia.hu> írta/wrote:
> On Sat, Oct 19, 2002 at 04:01:23PM +0200, Haber Janos wrote:
>
> Vitatkoznek.
>
> Amire te gondolsz, az az ACPI (Advanced Configuration and Power Interface),
> ez telleg csak a -CURRENT -ben van. Viszont apm igenis mukodik 4.x-ben.
> Nalam pl Athlonos gep (VIA VT82C686B chip), Celeronos gep (BX chipset), P166MMX-es
> laptop (fogalmam sincs milyen chipset) mind keszsegesen lekapcsolja magat.
>
> Ha kuldenetek egy dmesg-et/kernel confot/apm outputot (kapcsolok nelkul),
> lehet hogy tobbet tudnank segiteni.
nekem eddig midnenhol ment az apm (de foleg 'regebbi' alaplapok
voltak, a legfrissisebb amivel probaltam i815). notebooknál az altatás
is megy jól.
asztali és notebook uu.

itt ugy gondolom, hogy a problema az uj csipszet lesz (esetleg hibás
alapap). probald meg frissiteni a biost hátha segit.
--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!