[FreeBSD] GNU Public licensz

Attila.Nohl at eth.ericsson.se Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2002. Okt. 15., K, 12:16:50 CEST

On Tue, 15 Oct 2002, SZIGETI Szabolcs wrote:

> Hali!
>
> A szerzodeseknek osszhangban kell lenniuk a joggal. Hiaba egyezunk meg
> abban, hogy ellopod nekem a szomszed kocsijat, attol meg nem csinalhatod
> :-).
>
> Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a GPL is ellentetes, csak azt, hogy meg
> kellene vizsgalni. Pl. mi a helyzet a garancia elharitasaval? Stb.

Egyszer elolvastam valami penzes szoftver licenszet. Osszessen annyi
garanciat vallalt, hogy a CD-t 90 napig be lehet olvasni. Arrol mar egy
arva szo sem volt, hogy egyaltalan van valami hasznos a CD-n, az elindul
egy szamitogepen, stb. IMHO ennyivel siman ki lehet egesziteni a sajat
szerzodest.
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."