[FreeBSD] GNU Public licensz

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2002. Okt. 15., K, 11:49:54 CEST

> Lehet, hogy rosszul tudom, de ha csinalok egy programot, amit GPL alatt
> akarok eladni neked, akkor ha leforditom a GPL-t, kinyomtatom,
> mindketten alairjuk, akkor az ervenyes lesz, nem kell hozza "hivatalos"
> forditas, beperelhetlek, ha forras nelkul adod tovabb a modositott
> programomat, nem?

Hali!

A szerzodeseknek osszhangban kell lenniuk a joggal. Hiaba egyezunk meg
abban, hogy ellopod nekem a szomszed kocsijat, attol meg nem csinalhatod
:-).

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a GPL is ellentetes, csak azt, hogy meg
kellene vizsgalni. Pl. mi a helyzet a garancia elharitasaval? Stb.

Szabolcs