[BSD] jdk13 forditas

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2002. Nov. 22., P, 09:55:12 CET

On Thu, 21 Nov 2002 18:19:56 +0100 (MET)
Fazekas Mihaly <michael at goliat.eik.bme.hu> wrote:

> Hali,
>
> Egy erdekes dolog tortenik mostanaban.
> Egyszeruen NEM tudok jdk13 -at forditani
> Az idevago uzenet-reszlet:
> ---- Exeption in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError:
> InvokerGen gmake [3]: ***..........
> ----

Szia!

Milyen patchset?
Mert mostanaban tortent egy s mas es a Hotspot miatt a legutolsoban
(8?). Ajanlatos lenne megnezned a java lista archivumat vagy ott
kerdezni rola.

En nem tudok mit mondani, konzervativan kozelitem meg a kerdest. Amig
nem mukodik egybehangzoan jol a Hotspot ill. az altala okoztt
felfordulas (libr_c backport stb.), addig nem nyulok a mukodo
rendszeremhez. A munkahelyi gepemen nincs tere a kiserletezesnek :-|

Zsolt