[BSD] gcc + external asm

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2002. Nov. 22., P, 08:08:30 CET

On 2002. 11. 21., Miklos Magyari has wisely spoken:

> On Thu, 21 Nov 2002, Hajdú Zoltán wrote:

> hello,

> Ha igen, akkor nagyjabol igy nez ki:
> pl. assembly-bol C hivas:

> ilyen a C:

> void function (void *ptr, int i);

Jaja. A dolog csak annyiban problémásabb, hogy nem C, hanem C++. Az
internet mélyrétegeiből előkotortam valami infót, hogy ekkor nagyobb a
gáz, mert a C++ a nasm által kiexportált symbol -okat nem tudja 100%
-ban felhasználni, mert eltérő a címrendszere. A trükk:

extern "C" { void function(...); }

Már majdnem feladtam, mikor megtaláltam ezt az infót :(

Egyébként a nasm tényleg pöpec, up-to-date, ismeri az MMX, 3dnow és a
többi csoda opkódjait is. Már csak fel kell frissíteni az asm
tudásomat, aktualizálni kell protected-módra, és minden ok.

Üdv:

Hajdú Zoltán