[FreeBSD] Egér probléma

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Nov. 12., K, 09:32:29 CET

On Mon, 11 Nov 2002, palmihaly wrote:

hello,

> Teljesen kezdőő vagyok es most telepitettem fel előre e FreeBSD 4,7-et amit
eddig jo :)

> Pecze Gábornak köszönhetek.Ugyanis ö küldötte el nekem  cd-ket. A telepités
> után elinitottm az X-et, és nem müködött az egerem. Beléptem az
> "xf86cfg"-be, beállitottam és utána nem volt semmi probléma. Teljesen addig
> amig a gépemet ki nem kapcsoltam. amiután megint bekapcsoltam, az egerem
> megint halott volt. Megint kellet configuráljam, és ez igy megy minden
> egyes kikapcsoláskor. Mia teendö.
szerintem ha beirod a /etc/rc.conf-ba, hogy moused_enable="yes", akkor
menni fog, bar ebben nem vagyok biztos.

> A másik kérdésem. lehet egy olyan floppy-t késziteni amiről indithatnám a
> rendeszert? Nem akarok bootmanagert használni és még ameddig teeljesen el
> nem sajátitom a FreeBSD titkait, addig még el kell türjem az XP-t
nyugodtan tehetsz fel bootmanagert, nem okoz semmi bajt. Speciel XP-vel
nem probaltam meg, de nekem van egy Win2000/FreeBSD dualos gepem, amin
_eloszor_ telepitettem a Wint, utana a FreeBSD-t bootmanager-rel egyutt.
Szepen lehet valasztani a ketto kozul. Raadasul semmit nem kell
konfiguralni azon kivul, hogy kered a bootmanager telepiteset, legfeljebb
annyi szepseghiba lesz, hogy igy alapbol a WindowsXP nev helyett azt fogja
kiirni, hogy ??.
Forditva is megoldhato, tehat a Windows boot menujebol is lehet FreeBSD-t
boot-olni, bar az egy fokkal macerasabb.

Szvsz boot floppy keszitese mindkettonel bonyolultabb es oszinten szolva
nem igazan latom semmi elonyet.

udv,
mami